Jump to content

Random Thought Thread


SpeedDemon

Recommended Posts

So... I got *some* of my stuff. which i guess is better than nothing. But a lot of things were missing and unaccounted for. Kinda pissed about it, but at least i got the main stuff. For the most part he kept himself out of sight and didn't get involved with any of it, but there was definitely words spat at each other about his laziness and how fcking dumb he is. (he packed the storage unit with all the heavy furniture- sofa, loveseat etc.- at the front of the unit, and all of my furniture at the back, and the bottom.)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 575
  • Created
  • Last Reply

why would I want to? ohh... you meant with G! Does 5am this morning count? and then he was an hour late showing up this afternoon... he fell asleep after I left and missed the alarm. lol. by the time everything was finished this afternoon we were both waaaaaay too exhausted to even move. I'm curled up on the sofa and I really don't want to have to go and unpack boxes..

Link to comment
Share on other sites

absolutely thrilled with work tomorrow..

 

safety inspector is coming from HQ in Tennessee to do a vehicle and equipment inspection.

 

I pray to GOD my general foreman has headlamp bulbs for my truck.

Link to comment
Share on other sites

i was referring to the baseball bat lol(not gordens)

 

but glad you got to smash with gorden though

 

ohhh.... no baseball bat... I wanted to. I was even playing with a k-bar for a while today.

 

but I did run off with the onkyo surround sound system since he wouldn't give me the 37" tv.

Link to comment
Share on other sites

I never said I was weird about talking about sex

 

I said I don't make that my main topic of conversation because it is not a public matter and doesnt matter if someone knows about my sexual preferences or not IMO and it starts to get to a point where it looks like its all for attention and a bit slutty

 

and as for lexi bi friends.. my best friend in highschool was a lesbian.. lost touch when i started college though.. i would have no problem hanging out with you and your bf.. the majority of my friends are males.. sex itself is not a forbidden topic or anything

 

i was commenting on why i do not involve myself in the conversations of random sex on an internet site where i do not know many people on here personally and do not know who else can access this site

 

 

 

 

talking about things is one thing.. but some females (and males) do it strictly for attention and even those who do not can easily be mistaken for the ones who do

Link to comment
Share on other sites

I was merely using your comment as an opening into a different line of conversation. One that points out the absurdity of societal 'norms' being forced upon us with severe punishments for living your life outside those boundaries.

Link to comment
Share on other sites

I was merely using your comment as an opening into a different line of conversation. One that points out the absurdity of societal 'norms' being forced upon us with severe punishments for living your life outside those boundaries.

 

ya I say the same...

 

I was pointing out cultural differences too....In europe, most people are comfortable joking around about it....they see it as normal...

 

In U.S., most people won't talk about sex or salary or personal things with their closest friends! It's amazing to me....

 

 

I personally like talking about it as it helps me release some of my mind's tension.... :) and it's fun to hear about what others do and think...I like learning new things/ideas from people...either random people or people I know.... :)

Link to comment
Share on other sites

sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex ....

 

 

whew thats a lot of sex that i am not having. /attention_whore.

Link to comment
Share on other sites

I just dont care, im a wookie, and as such no woman can handle my awesomeness. (sadly my hand is starting to go raw)

 

haha

i'm a yeti. i feel your pain. my bean flicking hand is waterlogged

 

HAHAHAHAHAHAHA

 

 

maybe youtwo should hook up and give each others hands some relaxation

Link to comment
Share on other sites

bell couldnt handle me, im that good, even her mom cant stand after im done. That might have something to do with her mom charging me 20 bucks, and I paying her all in pennies, but still... you understand.

Link to comment
Share on other sites

I am so goddamn fried right now. That's the LAST time I partake in certain extracirricular activities with some of the people I work with.

 

For God's sakes, I keep twitching when all is calm. A leg jolt here, arm flop there.

Link to comment
Share on other sites

Anyone else notice the subliminal advertising in Lady Gaga's new music video? Virgin Mobile, Diet Coke, Plentyoffish.com, Honeybun, Wonderbread, Polaroid... did I miss any?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use | Privacy Policy | Guidelines
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.