Jump to content

happy valentines day


rapperbasher

Recommended Posts

stick your peepee in somin else right quick , works wonders , lol. dont sit around and think , not only will it make you crazy , it wont get you anywhere.

Link to comment
Share on other sites

i was just w/ a girl for 3 1/2 years who broke up w/ me....2 weeks ago.

 

i'm dying.

WHAT?!?!?? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

 

you guys were supposed to get married!!!

 

happy valentines to the rest of you, me and dan are gonna go rob a liquor store together.

Link to comment
Share on other sites

damn guys, thats a big ol bitch. well maybe she just broke up so she wouldnt have to do the gift thing, and then next week youll be back together...

 

my gf is in brasil right now....

Link to comment
Share on other sites

man that sucks. yah the hottest gf ive ever had just broke up with me a few weeks ago. it really sucks. now im all alone on v day. o well i got u guys i guess. damn im lame.

so rapper she dumped u on valentines day? thats cold hearted

Link to comment
Share on other sites

isnt there like some crazy civil war going on there now? like some raw ass street gang war in Rio. I heard that place is savage.

 

dont think theres a war going on. i was in rio for new years it was pretty pimpin.

Link to comment
Share on other sites

yeah it was the best thing ive ever done. plus i was with my girlfriend at a beach in buzios for a week and it rained for a couple days. sooo yeah, at a beach, in a hotel, its pouring rain, with my girlfriend.......you get the picture

Link to comment
Share on other sites

yeah it was the best thing ive ever done. plus i was with my girlfriend at a beach in buzios for a week and it rained for a couple days. sooo yeah, at a beach, in a hotel, its pouring rain, with my girlfriend.......you get the picture

Im guessing you watched tv... was it in english?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use | Privacy Policy | Guidelines
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.